Myynnin nykytila-analyysi ja CRM-datan hyödyntäminen

Current Status
Not Enrolled
Price
Free
Get Started

Koulutuksen sisältö

Onko myyntiprosessinne tehokas ja nopea? Onko siihen pesiytynyt vuosien mittaan hukkaa eli turhaa työtä, josta asiakas ei ole valmis maksamaan? Mukaileeko myyntiprosessi asiakkaan ostoprosessia?

CRM on tehokas järjestelmä tiedon keräämiseen ja raportoimiseen samalla kun se ohjaa asiakasrajapinnan työtä. Kuinka tehokkaasti hyödynnätte CRM-dataa myynnin mittareissa ja johtamisessa? 

Tehtävät ovat käytännönläheisiä ja omaa ajattelua herätteleviä. Suosittelemme tätä kurssia jatkokurssiksi Lean Start – ja Leanin työkalupakki – 4 perusmenetelmää – kurssien suorittamisen jälkeen.

Kurssimateriaalina on tekstiä, kuvia, kaavioita, ääntä ja videota. 

Kurssin lopuksi asiat kerrataan kokeessa, jonka voi halutessaan uusia.